2013. október 27., vasárnap

Vámpírakadémia: film

Az amerikai bemutató hivatalosan 2014. február 14. lesz. Nagyon aranyos! A forgatásról igazából nem nagyon találtam semmit. Talán rossz helyen kutakodtam. Ez az egy újabb fotó jelent meg, meg az alatta lévő a főbb szereplőkről. 
Az első trailer után amúgy is teljesen el vagyok keseredve. Nekem kimondottan nem tetszett. Utáltam. Egy ilyen jó könyvből, ha egy szart csinálnak, akkor nagyon mérges leszek. :)
Főleg azért, mert, ha a pénztáraknál nem fog bevételt produkálni, akkor nem lesz folytatás sem. Szóval nagy a tét.
Azok a fogak... szörnyű.
Na mindegy. Ha valami frisset tudok, akkor megírom. 
Ha meg ti találtok valami újat, akkor lehet bátran a kommentben ajánlani.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...