2013. október 3., csütörtök

Az éhezők Viadala: Futótűz - film hírek


Az októberi Mozimánia címoldalán a Futótűz. Egy 4 oldalas cikk is foglalkozik a filmmel. Azok kedvéért, akik nem olvasták, pár érdekességet leírtam. Inkább idéztek a szereplőkkel készült riportokból.

Jennifer Lawrence a forgatásról:

"Sokan voltak az első rész stábjából. Normális esetben amikor elkezdek forgatni egy filmet, egy csomó új embert ismerek meg, most meg elképesztően jó volt, hogy a megszokott csapatba megyek vissza. Jó móka volt. Az már csak hab a tortán, hogy imádom ezt a karaktert, a történetet, az üzenetét, szóval fel nem merült, hogy unjam, hogy ismét Katniss bőrébe bújhatok."
"A legrosszabb az volt, hogy nyers halat kellett ennem. Amúgy sem szeretem a halat és csak hogy tisztázzuk, ennek pont olyan íze volt, mint amilyen szaga, fúj. A fiúk végig ugrattak, hogy nyugi, ez csak szusi, de mondtam , hogy nem az. Legalább egy kis szójaszószt pakoljatok rá rizzsel. Ja, és ha lehet, főzzétek meg."

És egy aranyköpés:
"Utálom azokat az embereket, akik azt mondják: "Én nagyon szeretek edzeni." Legszívesebben megütném az ilyeneket."

Liam Hemswort:
"A büntetés jelenetet 3 napig vették fel. "Ilyen eseztben már teljesen mindegy, hogy mivel ütnek, fáj."

Sam Clafin:
"Eleinte csak azt éreztem, hogy mekkora felelősség nyomja a vállam, de aztán annyira családias volt a légkör a forgatáson, hogy teljesen feloldódtam."

Jena Malon:
"Nagyon bírom a karaktert, tojik mindenre és mindenkire, kiszámíthatatlan, tüzes, vagány, vicces csaj."

Egy nagyon szép háttérkép:



http://www.hdwallpapers.in/wallpapers/katniss_in_the_hunger_games_catching_fire-1920x1080.jpg

3. rész: A kiválasztott csapatához csatlakozni fog:

Cressida szerepében: Natalie Dorment (Trónok harca)
a 13. körzet elnökét pedig: Julianne Moore játsza majd.
Hát kíváncsian várom már a további híreket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...