2013. október 27., vasárnap

Haven 4. évad

Nagyon az az érzésem, hogy rajtam kívül kevesen nézik és szeretik ezt a sorozatot. Nem tudom miért. Jó, nem egy vámpíros vagy boszorkányos, és nem is angyalos, de azért vannak benne benne fura dolgok. És ha olyan szar lenne, már nem a 4. évadnál tartana. Magyar oldalakon szinte semmit sem találni, de a külföldieken sem nagyon. Jó igaz van egy főoldala, meg egy tumblr oldal és kifújt. Ezért is nem nagyon jelenkezem vele, mert nehéz. 
De ha lenne rá kereslet, akkor feltenném az oldalra.
Mivel nem nagyon álltok szóba velem, ezért nem tudom, hogy tegyek-e fel róla anyagot, vagy sem.
Szóval tessék már reagálni arra amit csinálok, vagy valami.
Honnan a fenéből tudjam, hogy mi tetszene, ha senki se kommentel?????

6 megjegyzés:

  1. Én elkezdtem anno ezt a sorozatot, de az első részig jutottam csak. de nem azért mert nem tetszett, csak valahogy másra kellett az idő. Akkor abbahagytam, de mindig úgy voltam vele, h majd folytatom. Lehet eljött az ideje h elővegyem és megnézzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy próbát megér!
      Szerintem egész jó kis sorozat. Kicsit eltér a szokásostól.

      Törlés
  2. Én imádom. A legjobb sorozat. A Vámpírnapló elbújhat mellette. Már várom mi lesz a 4. évadban, és remélem happy end lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyet értek veled. Méltatlanul bánnak ezzel a sorozattal. Kevés az ifó, nehezen kerülnek fel a részek...Pedig szerintem is jó kis sorozat. már azon gondolkodtam, hogy megkeresem könyvtárban az eredeti könyvet és elolvasom. :)

      Törlés
  3. Szerintem is jó sorozat :D az első évad után indulnak be igazán az események a fő szálon, de akkor nagyon. Érdekes és kíváncsi vagyok nagyon mi lesz az egész vége. A 4.évad 12.et néztem és ha jól tudom még van egy rész ebből az évadból vajon ezt is nyitva hagyják és 1 évet kell várni az újabb folytatással ???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is ezeket kérdezgetem magamtól. De szerintem egy nagy kérdőjel lesz a vége, és remélem, hogy folytatni is fogják. Én is néztem a heti részt. Hát alakulnak a dolgok. A rész végén láttam egy előzetest az évadzáró részből: hát.... Audrey kezdett kicsit gonosznak tűnni. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...