2013. július 4., csütörtök

Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa



Fülszöveg: Mi az az ár, ami még a szerelemért is túl magas? Amikor Jace és Clary ismét találkoznak, a lány elborzadva tapasztalja, hogy szerelmét és gonosz bátyját Lilith varázslata egymáshoz köti. A Klávé célja megölni Sebastiant, de lehetetlen anélkül végezni az egyik fiúval, hogy a másiknak ne essék bántódása. Alec, Magnus, Simon és Isabelle tündérekkel, démonokkal meg a könyörtelen Vasnővérekkel alkudozik, Clary pedig veszélyes játszmába kezd. A tét nem csak a saját élete, de Jace lelke is egyben. De bízhat-e még a fiúban egyáltalán?

Szerelem. Vér. Árulás. Bosszú. A Végzet Ereklyéi lélegzetelállító ötödik darabjában közelítő sötétség fenyegeti az árnyvadászokat.



Képzeljétek, hogy jártam. 
Már nagyon vártam a Végzet Ereklyéi következő részét, ezért hamar gyorsan el is robogtam a könyvesboltba, mihelyt megjelent. Na jó csak két nappal később. Ugye a dolgozó ember már csak ilyen. Igen ám, de már nem volt belőle kirakva. Elvitték semmi perc alatt az összeset. Már éppen össze akartam omlani ott a helyszínen, amikor a párom mondja, hogy kérdezzem meg, hátha van még belőle. És tényleg volt egyetlen egy darab!!! És az az enyém lett!!! Az én drágasszágomm... :D Szóval nagy lelkesen vittem haza. Már a kocsiban el is kezdtem olvasni. 

Nagyon tetszett. Az előző rész annyira nem jött be, mert olyan volt mint az a bizonyos rókabőr, de ez most tényleg jól sikerült. Pörgő lendületű, sok történéssel, több szereplőre is bőven kitértek. 
Ja, és asszem kezd felnőni egy generáció, mert kezd 16-os karikás lenni a dolog :D de nem baj.

És el is gondolkodtatott. Mármint a testvérek egymás közte rész. Vajon Sebastian tényleg megváltozott egy kicsit, vagy csak jó színész? Clary megbocsát neki, vagy nem?
Egy szó, mint száz: nekem nagyon tetszett!!!

3 megjegyzés:

  1. Hello. Megkérdezhetem nincs e meg neked véletlenül ez a könyv pdf változatban? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem sajnos nincs meg, de a Móninak igen. Innen letöltheted. http://bloodybookstoread.blogspot.hu/2013/08/cassandra-clare-elveszett-lelkek-varosa.html
    Igaz, nincs meg végig. Ő szokott az oldalára linkeket megadni letölthető formákról. Talán próbáld meg őt megkérdezni a teljes könyvről, hátha tud valamit.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...