2013. július 8., hétfő

Kerstin Gier: Smaragdzöld


Fülszöveg: Mit tesz az, akinek összetörték a szívét? Úgy van. Telefonál a legjobb barátnőjével, csokoládét majszol és hetekig dagonyázik a boldogtalanságban. Csak az a bökkenő, hogy az akarata ellenére időutazóvá vált Gwendolynnak egészen más dolgokra kell tartalékolnia az energiáit: például a túlélésre. Mert azok a szálak, amelyeket a kétes hírű Saint Germain gróf még a múltban illesztett egymáshoz, immár a jelenben is veszélyes hálóvá szövődtek. Ahhoz, hogy felfedjék a titkot, Gideonnak és Gwendolynnak nem elég eltáncolni egy menüettet a 17. század egyik legpompásabb bálján, hanem hanyatt-homlok kell belevetniük magukat a kalandokba bármelyik évről is legyen szó. Érzelmi hullámvasút az évszázadokon keresztül: Gideon és Gwen kalandjai Kerstin Gier, kitűnő bestseller-szerző tollából. Beleszeret, aki elolvassa! 


A történethez hozzá tartozik, hogy karácsonyra kaptam meg az első kötetet. Gondoltam jó lesz. Igaz, hogy tini regény, de attól még lehet jó. És tényleg tetszett. Hamar gyorsan beszereztem a második kötetet is. Na ezt egy kettőre ki is végeztem. Jó lendületes könnyen olvasható volt. Na, gondoltam gyorsan beszerzem a harmadikat is. Elmentem a könyvesboltba... és persze nem volt. Hiánycikk, mondták. Ja, igen akkortájt kezdődött a film körüli mizéria. Nem baj, akkor megrendelem a boltban. Ez volt márciusban. Akkor amikor az a rohadt sok hó esett. Telefonszám megadva, stb. Eltelt egy hét, majd kettő. Nem jött értesítés. Aztán egy  hónap múlva benéztem. Ja, még nem jött meg. Aha, szuper. Nem gond, várunk. (Igen tudom, ha neten rendelem 1 nap alatt kihozzák, de rohadtul kíváncsi voltam, hogy mikorra lesz könyv.) Teltek a hetek, a hónapok. Majd június közepe táján megint benéztem. Persze már nem is érdeklődtem. nézegettem a könyveket a fantasy soron. Majdnem minden könyvem arról az oszlopról van. Semmi. El kezdtem  nézegetni a romantikus (felnőtt) irodalomnál... és mit látnak szemeim ott virul a Smaragdzöld. Szuper. Nem elég, hogy hónapokat kell várni, nem elég, hogy nem is értesítenek, de hogy a felnőtt romantikus irodalomhoz tegyék (az első kettő a fantasynál volt) az már tényleg gáz.
Na így jutottam hozzá a könyvhöz. Nagy lendülettel el is kezdtem olvasni. Amilyen kíváncsi voltam, csak repültek az oldalak. Egy nap és már végeztem is vele, pedig nem szeretek hamar gyorsan olvasni.
Szóval nekem tetszett. jó kis történet. A végén minden fontos kérdésre kiderült a válasz. A magam részéről az érdekelt a legjobban, hogy ki is a komornyik :) Az utolsó oldalon az is kiderült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...