2014. január 3., péntek

Boldog új évet

Először is minden kedves olvasómnak Boldog Új Évet szeretnék kívánni!


Igen-igen, jól el tűntem az éterben. De hát, az ünnepek, ugyebár. Először azt gondoltam, hogy de jó az ünnepek alatt biztosan több időm lesz majd blogolni, könyveket véleményezni, meg hasonlók. Aztán a karácsony előtti nagy sütés-főzés, készülődés, karácsonyfa díszítés közben, már kezdett világosodni, hogy bizony erre semmi esély sem lesz. :)
Így is történt. Húzósak voltak az ünnepek. Az a sok előkészület, az a rengeteg süti amit sütöttem (nyami) ajándékok, vendég hegyek... szóval jól kidöglöttem :)
Ezért inkább amikor nem volt dolgom, inkább befészkeltem magam a kedvenc fotelomba, és inkább olvastam. Jó sokat. Úgyhogy most van egy kevés (sok) elmaradásom. Ezt igyekszem majd pótolni.

Szóval még egyszer Boldog új évet. Egy sikeresebbet, egy boldogabbat, egy könyvekben gazdag új évet mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...