2013. december 10., kedd

Könyvmolyképzős csúszások

Mint azt többen is tapasztalhattátok több könyv megjelenése még mindig kérdéses. Eddig legalább háromszor lett elhalasztva több Vöröspöttyös könyv megjelenése. Fogalmam sincs, hogy miért.
Közeledik a karácsony!!!!!!!!!!!!!!!
Én a magam részéről már nagyon mérges vagyok!!!!!!!!!!!!
Már több hónapja várok a könyvekre. Szerintem nem vagyok egyedül ezzel. Olyan jó lett volna, ha karácsonyra a fa alá kerültek volna. Egyenlőre nem tudom, hogy mi lesz, mert ha a héten nem rendelek, akkor tuti nem jön meg karácsonyra.
A megjelenésnek meg kicsi az esélye szerintem. Már naponta nézem a netet, hogy hátha....de mindig azt tapasztalom, hogy a kiírt megjenés napját megint eltolták. Tiszta ideg vagyok!!!!!!!!!

Csak pár csúszás a sok közül:

Benina: Tükör
2014.


Cassandra Clare: Bane krónikák
2013.12.15.


Kristin Cashore: Keserkék
2014!!!!!!!!

Lauren Kate: Rapture
2013.12.15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...