2013. március 1., péntek

Cassandra Clare: A herceg - Pokoli szerkezetek 2.

Cassandra Clare - A herceg
Fülszöveg: A Viktória-korabeli London mágiával átszőtt alvilágában Tessa Gray végre biztonságban érezheti magát az árnyvadászok körében. Ez a biztonság azonban múlandónak bizonyul: a Klávé szakadár tagjai terveket szőnek Charlotte leváltására az Intézet éléről. Ha Charlotte elveszti a pozícióját, Tessa az utcára kerül, és könnyű zsákmánya lesz a titokzatos Magiszternek, aki saját sötét céljai érdekében akarja felhasználni Tessa képességeit.



Már alig vártam, hogy végre neki állhassak olvasni. A Trónok harca annyira lefárasztott, hogy csak na. Vártam már egy kevésbé komplikált történetet. És nem is csalódtam. Mindig is szerettem Cassandra stílusát. Egyszerűen jól ír. 
A Pokoli szerkezetek 2-ben azért valamivel kevesebb volt az akció, főleg ami a titokzatos Magistert illeti. Inkább csak a tettei következményeivel találkozunk, ővele nem igazán. 
Jobban kihangsúlyozták az érzelmi szálakat, amelyek szépen bonyolódnak a történet folyamán. Emiatt inkább romantikus regénynek mondanám, egy kevés fantasy felhanggal. De ez persze nem baj. Sok mindent megtudhatunk Will-ről és a múltjáról. Tessával kapcsolatban továbbra is számos a kérdőjel. Még mindig nem kerültünk közelebb a múltjához, vagy hogy a Magister miért akarja annyira megszerezni.
Talán a 3. kötetből majd kiderül :)


3 megjegyzés:

  1. Hello!
    Megkérdezhetem hogy nincs e meg neked ez a könyv pdf formátumban véletlenül??? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Judit!
      A könyv már olvasható magyarul pdf-ben. Itt kérd emaire: http://bloodybookstoread.blogspot.hu/2013/04/cassandra-clare-herceg-pokoli.html

      Törlés
  2. Szia Judit!
    Nekem sajnos nincs meg, én könyvben olvastam. Utána néztem a neten és magyarul biztosan nincs fenn letölthető változatban.
    Viszont van egy blog ahol a többi kötet megvan és számos más könyv is amit én is olvasok.

    http://bloodybookstoread.blogspot.hu/

    Jó böngészést!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...