2013. március 1., péntek

Kerstin Gier: Rubinvörös

Kerstin Gier - Rubinvörös

Fülszöveg: Mitévők legyünk, ha egyszerre a múltban találjuk magunkat, és csak annyit tudunk, hogy az üküküküküknagyapánk lovát Kövér Anninak hívták? Úgy van: megőrizzük a hidegvérünket. Legalábbis ezt próbálja tenni Gwendolyn, amikor kiderül: nem elég, hogy ő örökölte a családban az időutazásért felelős gént, de ráadásul az a feladat is neki jutott, hogy rendbe szedje a múltat. És mindennek a tetejébe épp ezt az arrogáns Gideont kapja útitársul! Az össze nem illő páros kénytelen-kelletlen beleveti magát a nem éppen hétköznapi kalandokba. Gwendolyn hamarosan megtapasztalja, hogy az ellentétek alighanem tényleg vonzzák egymást, és ez régen sem volt másképp. És, hogy már a múltban sem úgy mennek a dolgok, mint egykoron...


Az Időtlen szerelem - Rubinvörös volt az utolsó könyvem amit a Jézuska hozott. Először kicsit ódzkodtam tőle, mert olyan nyálasnak tűnt, meg kiskamaszosnak. Mondtam is magamnak, hogy ehhez én már túl öreg vagyok :), de szerencsére tévedtem.

Naaagyon tetszett!!!!

Az írónő olyan humorosan ír, és olyan lendülettel, hogy egyszerűen magával sodortak az események. A szövegezése tényleg olyan minha egy 17 éves lány gondolatai lennének és nagy pozitívum. Nem szeretem az olyan regényeket, ahol tizenévesek a szereplők és olyan bölcsességeket mondanak, mintha legalább 60 év tapasztalata beszélne belőlük. 
Szóval, lendületes, vicces, eredeti történet csak ajánlani tudom mindenkinek. Remek kikapcsolódás. Úgyhogy alig várom a fizetésemet, hogy elszáguldjak a legközelebbi könyvesboltba és megvegyem a folytatását :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...