2013. március 11., hétfő

Kerstin Gier: Zafírkék

Kerstin Gier - Zafírkék - Időtlen szerelem

Fülszöveg: Friss szerelmesként a múltba utazni - ez talán nem a legjobb ötlet. A tizenhat éves újdonsült időutazó, Gwendolyn legalábbis így gondolja. Neki és Gideonnak ugyanis épp elég a gondjuk anélkül is. Például meg kell menteniük a világot. Vagy meg kell tanulniuk menüettet táncolni. (Egyik sem igazán egyszerű!) Amikor ráadásul Gideon nagyon titokzatosan kezd viselkedni, Gwendolyn számára világossá válik, hogy mihamarabb át kell vennie az irányítást a saját hormonjai felett. Különben semmi nem lesz az időtlen szerelemből!

Már nagyon el akartam olvasni a történet folytatását. Nem igazán szeretem az olyan könyveket, amelyek úgy érnek véget, hogy sehogy se... Ez a könyv sorozat is ezek közé tartozik. Egyszer csak vége van. Nem egy izgalmas résznél, nem egy nagy kérdőjellel, egyszerűen csak vége van és várhatod a folytatást. Még szerencse, hogy csak most bukkantam rá erre a sorozatra, amikor már minden része megjelent, mert tuti megőrülnék, mire kiadják. Na mindegy. Szóval vártam már a folytatást.
Ez a második kötet is aranyos és kellően humoros. Főleg humoros. Olyan poénok vannak benne, hogy csak na. Gördülékeny a stílusa, jól olvasható.
Nem is csodálkozom rajta, hogy a németek filmet csináltak belőle, szerintem tipikusan filmre való való történet.
Aztán ott vannak a szellemek, amiket Gwen lát és hall. Van venne pl. egy vízköpő, akinek olyan a dumája, hogy dob tőle egy hátast az ember.

Amit hiányolok az a folytatás... most megint várhatok, mire eljutok egy könyvesboltba, ami nálam nem egyszerű feladat :( Ha rajtam múlt volna és tuti egy könyvben adtam volna ki az egészet. De hát az üzlet, meg a pénz ugyebár nagy úr. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...