2013. június 5., szerda

84. Ünnepi Könyvhét: könyvújdonságok


Könyvmegjelenések a teljesség igénye nélkül:

Az utóbbi időben figyelmesen nyomon követem Gyuri bácsit, a bükkszentkereszti fűvesembert. Egyszer még a tv-ben láttam róla egy műsort és nagyon megtetszett. A bácsi már majdnem 90 éves és teljesen egészséges. Van egy vállalkozása, melyben gyógyteákat, teakeverékeket készít és ad el. Azért is érdemes utána olvasni, utána nézni, mert amit ő készít, az 100%-ban valódi, magyar, kézi szedésű és sok év tapasztalatával rendelkező termék. Én magam is rendeltem már tőle minden féle teát. Bár én ki nem állhatom a teát -sajnos- de amikor valami megfázás kerülget akkor tényleg hatékony. 
Honlap címe: http://gyorgytea.hu

Viszont a könyvhétre új könyvvel jelentkeznek, ami inkább a lányával foglalkozik, aki szintén beállt a családi vállalkozásba és most Gyuri bácsi jobb keze, és utóda.


Agave újdonságok a Könyvhétre:

Részletek: http://www.agavebolt.com







Az Alexandra kiadó újdonságai a Könyvhétre:
Részletek: www.alexandra.hu


Cartaphilus kiadó:


Európa Könyvkiadó

Ad astra kiadó:
Atlantic Press Kiadó:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...