2013. november 12., kedd

Maggie Stiefvater: Linger – Várunk





Fülszöveg: Miután Sam mindenét kockára tette, és megnyerte a jövőjét, amely ijesztően nyújtózik előtte, most Grace rejtélyes betegségével kell szembenéznie. A márciusi hidegben a lány testében egyre növekszik a forróság, és a közös jövő elolvadni látszik a hóval.

Sam a falkáját várja, de aki kilép a fák közül, arra nem számít. És míg ő mindent elkövetett, hogy ember maradhasson, a jövevény alig várja, hogy a tél megfossza őt az emberi gondolatoktól.
Mindig azt hitték, hogy a szerelmük mindent túlél, de vajon azt is, ami most következik?





hát, meg kell mondanom őszintén, hogy az első kötetet nem olvastam. :( Igen ez van. A 2. és 3. könyvet pedig kölcsönbe kaptam. 
A Linger elég fura volt. Már csak azért is, mert ugye nem olvastam az előzményeket. Nehéz volt így felvenni a fonalat. Addig képben voltam, hogy az ez YA könyv, ami tini vérfarkasokról szól. Plusz kötelező szerelmi szál is van benne és sok bonyodalom. Ezek egy része gondolom megoldódott az első kötetben. Vagyis, hogy a srác "meggyógyul". De hogy milyen kapcsolat van a szereplők között, az talán  a 60. oldal után kezdett tiszta lenni. Pl. hogy Izabel most egy bunkó csajszi, vagy jóbarát, és egyáltalán mit tud a háttértörténetről. Mennyire is szerelmes a két a főhős. Miért alszik minden éjjel Sam Gracenél, mikor van lakása is?
Szóval voltak itt kérdések szép számmal. 
Aztán lassan érteni kezdtem a történetet. 
Nekem még így is kicsit vontatott volt az egész.
ott van Cole példája. Megtudjuk, hogy egy megrögzött drogos rocksztár, aki még bunkó is. Aztán vált egy nagyot a karakter és ő lesz a tudós a csapatban.

Nem igazán tudom hova tenni ezt a könyvet. Nem mondom, hogy tök szuper és felejthetetlen, de azt sem hogy utálom. Nem tudom. Valahol a kettő között van jelen pillanatban.
Majd ha elolvastam a 3. részt is, talán többen tudok mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...