2012. június 17., vasárnap

Benina: Farkasok nemzettsége 1. - vélemény

Hát, elég hamar elolvastam. Az elején tartottam a könyvtől, be kell, hogy valljam. Benina és az ősmagyarok... furának hangzott. Főleg, hogy mindenféle fantasy elem nélkül, ahogy a fülszöveg is írta. Mindegy, bele vágtam. És kellemesen csalódtam.

A szereplők igazán színpatikusra sikeredtek. Jól kidolgozott egyéniségek. Épp annyi történelmi elem van benne, ami szükségek. Nem kell mindent túlzásba vinni.
A főszereplők igazán helyesek. Flavia az állandó ellenkezésével és Davlal a férfi dominanciájával.
Viszont ha jól megnézzük azért találunk benne egy csipetnyi misztikát látomások és megérzések formájában.
Nekem a legjobban a táltos tetszett. Elképzeltem fehér fajával, mindentudó mosolygós, ráncos tekintetével.
Ja, és aki még nem olvasta: Benina saját rajzaival egészítette ki a könyvét, ami nagyon tetszett. Valamikor réges-régen a könyveket még ellátták a szerzők saját rajzaikkal. Örülök, hogy újra éledt ez a szép hagyomány.
Összességében tetszett a könyv. Ajánlom mindenkinek jó szívvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...