2015. január 27., kedd

Jennifer L. Armentrout: Origin - Eredet

Fülszöveg: Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt. 
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.
Katy számára csak a túlélés marad.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?
Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?
Együtt maradnak egyáltalán?



Be kell, hogy valljam: egymás után zsinórban olvastam a 4 kötetet. Így elég nehéz részekre osztva írni róluk. De az utolsó kötetnél azért menni fog.

Szóval már nagyon vártam, hogy megjelenjen a könyv, főleg, mert azt hittem, hogy a befejező kötet lesz. A könyv három negyed részéig tényleg azt hittem, hogy le is fogják zárni. Erre kiderül, hogy nem! Lesz folytatás! Egyfelől baromira örülök neki, másfelől meg - a francba- , hogy mikor lesz a folytatás. Megnéztem az írónő honlapján és még semmi. Van előzmény kötet, meg kiegészítő könyv, de folytatást nem láttam. Szóval ez éveket jelent!!! A francba!!! De útálom az ilyet. De most komolyan!

Történet:
Katy-t elfogják és elkezdődnek a kísérletek, minden féle szinten. Daemon majd megőrül és utána indul, hogy kiszabadítsa. De azért ennyire nem egyszerű.
Kiderül, hogy az Origin egy új "emberi"? faj, aki sokkal erősebb és veszélyesebb, mint az összes Luxen együttvéve.
A könyvben váltakozó nézőpontból láthatjuk a történéseket, ami tök jó. Egy pasi szemszöge mindig kifejezőbb :D (pl. ....az én csajom...! )
A történet vége megdöbbentő és jó sok kérdőjelet hagy maga után!
Ajánlom mindenkinek! Izgalmas, fordulatos!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...