2015. július 3., péntek

Leslie L. Lawrence: Mogyoróallergia - Báthory Orsi történetei 2.

Fülszöveg: Debby O'Harát a sorozatgyilkos leleplezése közben olyan sokk érte, amelyet hosszú idő alatt tudott csak kiheverni. Leslie L. Lawrence legújabb regényében Debby már egyetemre jár, ahol ismét gyilkossági ügybe keveredik. Egy rejtélyes erő arra készteti, hogy próbálja meg elkapni a gyilkost. Eközben ő maga is többször életveszélybe kerül. Ismét megjelenik álmában a titokzatos asszony, sőt nem csak álmában, hanem olykor a valóságban is, és csak beszél-beszél azon a furcsa, idegen nyelven. Aztán már nem csak beszél…



Már az első kötetben is fura volt, hogy L.L.L. egy tini szemével látja a világot, de itt még jobban kijött, hogy nem igazán neki való ez a stílus. pl. a mai egyetemisták nem mondják állandóan: szívem, baby. Szóval a szleng nem jött be. 
A történet és a cselekmény vezetése jó volt, mert most sem tudtam a végéig, hogy ki is a gyilkos. 
Báthory Orsi viszont teljesen háttérbe szorult. Ha már ő a sorozat címadó alakja, azért valami fontosabb szerepet gondoltam volna neki. Legalább egy kicsit kiderülhetett volna valami vele kapcsolatban.
Ha nekem gagyarogna egy szellem az éjszaka közepén, ráadásul rendszeresen, én tuti, hogy legalább pár szót megpróbálnék megjegyezni belőle. Aztán ott van a jó öreg google fordító, és hajrá. Engem érdekelne, hogy ki ez a nő! Mert így olyan hiányosnak gondolom.
Amúgy olvasható!
Ha nincs más könyved olvasd el nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...