2014. március 31., hétfő

Oliver Bowden: Assassin's Creed: Testvériség

Fülszöveg: “Alászállok egy romlott birodalom fekete szívébe, hogy eltapossam ellenségeimet. De Rómát nem egy nap alatt építették, és egyetlen magányos orgyilkos nem lesz képes visszaállítani régi fényét. A nevem Ezio Auditore da Firenze. Ez az én testvériségem.”
Az egykor oly dicsőséges Róma romokban hever. A városban szenvedés és pusztulás az úr, polgárai a kegyetlen Borgia család tehetetlen bábjai. Csak egyvalaki mentheti meg őket a Borgiák zsarnokságától – Ezio Auditore, a
orgyilkos hagyományok mestere.
Küldetése során Eziónak latba kell vetnie minden képességét. Cesare Borgia, aki apjánál, a pápánál is elvetemültebb és veszélyesebb, nem nyugszik, amíg egész Itáliát meg nem hódította. Mivel ez a köpönyegforgatók kora, az összeesküvők mindenhová befészkelik magukat, még a Testvériség soraiba is…

Hát, hát, hát....
Először is nem az én ötletem volt, hogy olvassam el a könyvet, de tényleg. Az úgy volt :), hogy a gyerekem megvette az Assassin's Creed Testvériséget, mint PC játékot, mert, hogy ez egy nagyon jó játék, jó grafikával, stb. Igen ám, de a mi gépünk nem bírja a jó grafikákat és csak döcögött. Vagyis játszani nem igazán lehetett vele. Jött a kiborulás -gyerek részéről- sunyi vigyorgás -az anyja részéről-, hogy de jó, nem fog csúnya játékkal játszani.
Igen ám, de anyuka elbízta magát, mert a gyerek a kezébe nyomta a könyvet, hogy olvassa el. Miért is? Mert a gyerek kívácsi a történetre, ha már nem játszhat vele, legalább tudja, hogy miről szól. De akkor miért nem ő olvassa el? Ja, kérem, olvasni azt nem szeret. Ez van. Szülői kudaraim egyike. 
Szóval neki álltam kelletlenül az olvasásnak.
Ezen előzmények fényében mondhatom, hogy nem igazán érdekelt, hogy Ezio miért rohangál annyit Róma háztetőin, és hogy miért irtja az embereket. Mivel egy játék alapján íródott, azért ez le is jön szépen. Vannak olyan cselekmények, melyeket oldalakon keresztül részletez, vannak mások amiket szó szerint pár mondattal elrendez. Nem igazán nekem való könyv. A vége felé kezdett érdekes lenni. 
Nem tom. Szerintem aki szereti a játék változatát az olvassa el. Másoknak annyira nem fog tetszeni szerintem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...