2013. április 22., hétfő

Richelle Mead: Véreskű - Vámpírakadémia IV.

Kicsit régóta van már fenn a Véreskü képe a most olvasom rovatban. Ez nem véletlen. Ugyanis sikerült beszereznem mind a 6 kötetet és addig nem nyugodtam, amíg az összeset el nem olvastam. A hét végére sikerült is a hadművelet. Most akkor lássuk egyesével a könyveket.

Fülszöveg: Rose, a montanai Szent Vlagyimir Akadémia dampyr testőrtanonca az érettségi előtt nemcsak a biztonságos akadémia, de az Egyesült Államok területét is elhagyja, hogy felkutassa strigává változtatott szerelmét, Dmitrijt. Az Oroszországba, Szibéria déli részére tévedt Rose-t szerelmén kívül ígérete hajtja: nem hagyhatja életben az élőhalottá, kegyetlenné vált kedvesét. Meg kell ölnie őt... Oroszországban azonban minden más, mint az óceán másik oldalán. Rose nemcsak strigákba botlik, de találkozik a morák ember-szövetségeseivel is, az Alkimistákkal, megismerkedik Dmitrij családjával, összefut egy lélekmágusárnyék csókolta kötelék-párossal, ráadásul állandóan a nyakán lóg egy vélhetően illegális kereskedelmet folytató, láthatóan kivételes hatalommal bíró üzletember is, Abe Mazur. Képes lesz-e Rose végrehajtani ígéretét vagy (szó szerint) feladva életét maga is strigává lesz? Netán egy élőhalott vérszajhája? Ki ez a titokzatos Abe, a vénember? S ha mindez nem volna elég, meg tudja-e menteni a távolból barátnőjét, Lissát egy ellenséges bűbáj hatásától?




Szerintem a történet a 3. kötet végével kezd érdekessé válni. Amikor Dmitrijből sriga lesz. A fülszöveg elég jól összefoglalja a történéseket. Viszont egy csomó olyan dolog is kiderül, amire még csak nem is számítottam. Abe Mazur alakja kimondottan tetszett. Szinte látom magam előtt a vén maffiózót. :) 
Nekem kimondottan tetszett a könyv, mert több helyszínen sok szereplővel, mégis érdekesen és fordulatosan megírt regényről van szó. Nem csoda hát, hogy alig vártam a folytatást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...