2012. november 21., szerda

Hajnalhasadás


Hajnalhasadás dömping van a neten is. Az első feltöltött verzió amit találtam, az spanyol volt. Valaki beleőzte az oroszokat. :) Aztán jöttek az angol verziók. két nap alatt kismillió helyen megjelentek különböző feltöltések. A baj csak a betöltés lassúságával van. De aki nem megy moziba, az ne panaszkodjon. Nem én, mert én el fogok menni a moziba!!!! UGYE EL FOGOK MENNI A MOZIBA???? Mikor is????? Mert még nincs pontos idő???
Szóval én megnézem a moziban ......is. :D

Még egy nap és már a magyar felirat is fent van. Éljen a technika hatalma.

Még a csapból is a Twilight folyik, meg a tv-ben is, az újságban is, meg a buszon, meg a a a ....mindenhol.

Fanok és ellenzők, hibák és teóriák váltják egymást. De nem is baj. Elvégre ez a befejező rész a saga-nak. Vagy mégsem???
Olvastam valahol, hogy Meyer anyuka gondolkodik a folytatáson. Hát, ha nekem is ennyi pénzt hozott volna egy álmom leírása és biztos nem gondolkodnék és kisajtolnék belőle még egy könyvet, vagy inkább egy trilógiát. Sok kérdés maradt nyitott a könyv, vagy a film végén. Az biztos, hogy nem Edward és Bella szemszögéből lenne a folytatás. Vagy Leah története, vagy Jacob és Reneesemee története folytatódna.
Az utolsó részben annyi szereplő volt, hogy bármelyikből lehetne folytatás.
Én a magam részéről kíváncsian várom.

2 megjegyzés:

  1. Én személy szerint nagyon örülnék, ha folytatódna a történet, mondjuk Renesmee-vel és Jacobbal. Persze nem bánnám, ha Edward és Bella is szerepelnének benne. :D

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek veled. Én is szeretném a folytatást. Reméljük, hogy az írónő is így gondolja. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...