2012. augusztus 10., péntek

Carrie Ryan: Kezek és fogak erdeje


Egy szerelmes tinilány a zombik világában. Mary világában egyszerű szabályok uralkodnak. Ha élni szeretnél, nem hagyod el a faludat és nem lépsz be a Kezek és Fogak Erdejébe, a zombik közé…
A falu lakói életüket a közösségnek szentelik: elfogadják a Nővérek irányítását, buzgón szolgálják Istent, párt találnak maguknak és gyermeket nemzenek. A Föld utolsó túlélőiként kötelességük elfogadni sorsukat.
A faluban azonban rejtélyes események történnek, ráadásul Mary nem a neki rendeltetett férfiba szeret bele. Nincs maradása: elindul, hogy a védelmező kerítés túloldalán kilépjen az ismeretlenbe, és választ kapjon kérdéseire.
De vajon győzedelmeskedhet-e a szerelem, ha látszólag a halálról szól az élet?

Ha csak a fülszöveget olvastam volna, akkor biztosan nem veszem meg ezt a könyvet. Zombik...marha jó...:) De ugye le volt árazva... így hát megvettem. Kicsit halogattam is az elovasását, hogy majd később, ez biztos hülyeség.
Aztán mégiscsak elkezdtem olvasni....és nem bírtam letenni. Hűha. 
Ez egy igencsak elgondolkodtató regény egy alternatív világvégre utáni helyzetről. Először nekem   a Falu című mozifilm jutott róla eszembe, mert tisztára olyan filingje volt. Egy tök szigorú szabályok szerint élő falu kerítéssel körülvéve, amit folyton élőholtak akarnak betörni. Egy lány akinek mindig kérdései vannak, pedig nem szabad kérdezni, csak élni, életben maradni az erdőn kívül.
Aztán sok minden megváltozik, ahogy az már lenni szokott. Kicsit elgondolkodtató. 
Szabó Lőrincnek van egy verse a lepkéről és az emberről. Ki álmodja a másikat, mi a valóság. Mit érünk el azzal, ha megkapjuk a válaszokat a kérdéseinkre. Nagyon érdekes könyv. Később sokat gondolkoztam róla.
Mint kiderült a Kezek és fogak erdeje egy trilógia 1. kötete. Kíváncsian várom a folytatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...